Codzienność

Codzienność

piątek, 25 lutego 2022

piątek

 Dziś trochę o planach na ten rok jeśli chodzi o prace w domu i koło domu. Jest sporo tego. Ma być malowany pokoj dzienny i maja być zmieniane dwie komody. Chcę sosnowe. Ma być urzadzany ganek od strony podwórka. Będzie malowany i drzwi też i podłoga. Trzeba zrobic roletę na okno, bo nie chcę go wymieniać. Trzeba zamontować jeden lub dwa daszki nad wejściem lub wejściami. Trzeba ocieplić ścianę od pracowni i drzwi. Chcę poprawić  tynk na podmurówce. Muszę zrobić dach nad komórką z węglem, bo wiatr zerwał papę. Bardzo bym chcia zrobić wreszcie koło grobów żwirek. Trzeba wymienić piecokuchnię, bo ekoprojekt/nowe przepisy/.Jest na to kilka miesięcy. Muszę zebrać pieniądze. Będzie robił znajomy i Sebastian. Ruszamy z pracą już za kilka dni. 

Mam też plany związane z nauką, które jak na razie sukcesywnie realizuję. Szkołę na instruktora terapii d/s uzależnień już skończyłam. Teraz uczę się języków i matematyki. Mój cel związany z językiem rosyjskim jest na pólmetku. Miam coś w rodzaju próbnego egzaminu i go zaliczyłam. Wszystkie testy mi pokazują poziom B1/B2. Z angielskim gorzej, ale też mam nadzieję na koniec A2 do końca roku. W tym przypadku to sporo więcej rozumiem niż sama powiem czy napiszę. O kursie bardziej konkretnym pomyślę moze od czerwca.Tu jestem pod koniec A1, może początek, przełom A2. Matematyka mi idzie. Wszystko rozumiem, ale szybko zapominam...To jest problem.

Dieta mi idzie i chyba w tym etapie nadwagę zobaczę. Brakuje niecałe 2 kg. Ostatnio jestem na diecie 600-800 kalorii plaż południowych. Doozyłam post przerywany. PO świętach myślę o diecie WO dr Dąbrowskiej. Mam szansę zrzucić 5-6 kg.

A tu nowe ubrania. Spodnie, buty i swetry. Jeszcze trochę ich mam, bo kupuję hurtem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam