Codzienność

Codzienność

wtorek, 4 lipca 2023

wtorek

Kupiłam kilka kwiatków do domu. Józuś odszedł to mogę je spokojnie postawić w sypialni. Będą bezpieczne i kotu nie zagrożą. W tym roku chcę wstawić drugie drzwi na zimę miedzy pokojem dziennym a sypialnią. Takie z siatki. Powinno byc w sypialni ciepło. Kupiłam monstere, ficusa lirolistnego i o kolorowych liściach, scindapsusa, mirt, trzykrotkę, 3 hoje i laur. Kupiłam tez do nowego pokoju papirusa.  Na dwór kupiłam celozję.

Powinnam przesadzic wyłysiałe stokrotki z donicy do gruntu. Jest szansa, ze w przyszłym roku się rozsieją. Przesadziłam teraz kilka roślin doniczkowych. Wiem, że nie pora ale teraz mam czas. Niektórym dosypałam ziemi i niektóre poobcinalam. Kwiatki domowe sa zadbane perfekt.

Kupiłam kilka książek. Teraz zarabiam na remonty i opał. Trzeba z zakupami przystopować.



Znajomy źle się czuje, kaszle i nie przyszedł do pracy. Drzwi chce wstawić S. Ma mu pomóc brat Krzyśka. S moze przyjedzie jutro.

Czytam po całych dniach. Sporo też maluję. 

Mruczek mój ukochany senior trochę przytył. Teraz tucze Megusie ale ciężko idzie.

2 komentarze:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam