Codzienność

Codzienność

niedziela, 18 lutego 2024

niedziela


Wczoraj byłam na koncercie Gregorian Grace. Jestem bardzo zadowolona. Koncert był klimatyczny, mistyczny. Rok się na niego wybierałam, bo już w zeszłym roku był w czerwcu. Nie poszłam jednak. W piątek idziemy z Krzyśkiem na koncert fortepianowy z okazji urodzin Chopina. W marcu jest Jezioro łabędzie - balet oczywiście, ale chyba nie pójdę. Pójdę może za to na koncert muzyki filmowej. Bilety dość drogie, ale chcę iść.



Dziś miałam zajęcia w szkole i potwierdziło się, że jestem niezłym jasnowidzem. Odgadłam prawidłowo co było w pudełku. Były pytania pomocnicze. Później skanowałam ciało koleżanki i odgadłam jej 3 schorzenia. Nie zawsze sobie jednak ufam. Z telepatią jest juz gorzej. Tu nie ma nic dziwnego, bo na ludzi jestem dość zamknieta. Następne zajęcia już w marcu. Już na nie czekam. Szkoła mi sie coraz bardziej podoba.

Zaczęłam robić większe porzadki w domu. Niby nic do wyrzucenia u mnie w mieszkaniu nie ma, ale to i owo trzeba uporzadkować czy doczyścić. Pracuję też zawodowo dłużej, bo myślę o nowych projektach. Moze kursy, moze antologie, moze tomik z opowiadaniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam