Codzienność

Codzienność

piątek, 1 marca 2024

sobota

W poniedziałek byłam na retransmisji koncertu Davida Garretta. Nie żałuję. Jest genialny tak jak wszyscy głoszą. Do tego uśmiechniety, przystojny, seksowny. Zauroczył mnie do tego stopnia, ze kupiłam kilka płyt i już je mam. Sprawdzilam nasz horoskop i miałam intuicję, bo mamy bardzo dobre aspekty. Horoskop jest prawie idealny. Podobny mam z Keanu Reeves. Oczywiście nie będę wzdychać do gwiazd, ale zastanawiam się czemu nie miałam szczęścia spotkać zwyczajnych facetów z takimi horoskopami. Wtedy by mój związek był udany. 

Dużo muzyki teraz słucham. Sporo maluję i znowu piszę wiersze. Mam przygotować się do kolejnej antologii, ale myślę o tomiku z aforyzmami albo opowiadaniami.





Wiosnę już czuć. Kupiłam bratki i poziomki do donic. Za kilka dni kupię sałatę i niezapominajki. Też pójdą do donic.


***

już przebiśniegi skłaniają z wdziękiem główki

a roztańczone krokusy stroją miny w słońcu

dotykam w zachwycie

pierwszych pączków na gałązkach forsycji

już wybuchają żółcią

jeszcze niedawno tuliłam do serca

twoje dłonie

dziś tulę bukiet bazi

jak to jest że tak szybko zapominam

że już nie dotykam myślą

że łzy obeschły

ta pierwsza wiosna bez ciebie

będzie pachnieć tak samo

tak samo ciepły wiatr otuli mi ramiona

tak samo motyl dotknie duszy

byleś jak sen

i pozostaniesz daleki nieuchwytny

obcy


I nagroda na grupie poetyckiej :)



3 komentarze:

  1. Piękny wiersz i gratuluję nagrody. Ja też czuję wiosnę , codziennie wychodzę na krótko do ogrodu coś zrobić. Miłego weekendu Agatko 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiersze jak zawsze piękne... Nagroda zasłużona . Gratuluję- kreska

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam