Codzienność

Codzienność

piątek, 2 czerwca 2017

Piątek

Dziś wstałam rano ale po przeniesieniu się z łóżka w sypialni na kanapę w pokoju dziennym uznałam, że nie pora wstawać. Zwinęłam się więc w kłębek i spałam dalej. Później pracowałam pilnie. Napisałam artykuł i wróżyłam. Czy będę pisać opowiadanie jeszcze nie wiem.To by było nawet rozsądne, bo w przyszłym tygodniu jak gość przyjedzie może mi się nie chcieć pracować. Pieniędzy trochę potrzebuję. To i pracować muszę. W przyszłym miesiącu albo już w tym jak pieniądze pożyczę, planuję kupić ławkę na podwórko. Później może też węgiel i coś do domu typu chodniki, żaluzje i półkę do ganku. Będą na niej stać ozdobne butelki. Muszą być w ganku, bo tam będą bezpieczne przed kotami. Żaluzji montować w pokoju dziennym nie będę, bo koty lubią na oknie leżeć i słońca im zastawiać nie zamierzam. Koty są przecież ważniejsze niż wystrój wnętrz. Miałam kupić Krzyśkowi rower ale raczej nic z tego. On chce rower z tych droższych, a mnie na to szkoda pieniędzy. Mogę mu kupić taki za 600 zł. On takiego nie chce. To nie będzie miał wcale...

Wczoraj przyszła wreszcie szafka na buty, którą jakiś czas temu kupiłam. Jest piękna według mnie. Była niedroga, a wygląda bardzo solidnie. Od razu się w niej zakochałam choć do tej pory nie uznawałam podróbek i kochałam tylko stare meble, bo miały duszę. Ta jest ręcznie rzeźbiona więc też duszę ma. Od razu kupiłam następny mebelek u tego wytwórcy. Tym razem to kufer do łazienki. Krzysiek się oczywiście wścieka ale co tam... Przejdzie mu..

Dziś po południu przyjechać ma pan do koszenia. Dorabia sobie prywatnie i nie prowadzi działalności. Liczy sobie 0,30 zł za metr. Nawet mama uznała, że może tyle zapłacić. Mam nadzieję na porządek na podwórku i w ogródkach. Kto to wszystko zgrabi nie wiem. Mnie się nie uśmiecha tego typu praca, a Krzysiek pewnie stwierdzi, że czasu nie ma. Będzie leżeć i gnić jak znam życie...:( 

Z portretami działam nadal. Ponoć jest postęp...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam