Codzienność

Codzienność

sobota, 23 grudnia 2017

sobota

U mnie już święta widać. Gorączka przedświąteczna osiągnęła apogeum. Dużo potraw przygotowane. Dziś mam do zrobienia tylko rybę w warzywach dla siebie według mojego przepisu. Wychodzi coś jak ryba po grecku. Nie daje jednak wina i nie zapiekam. Duszę warzywa i umieszczam w nich upieczona rybę. Później wszystko wstawiam do lodówki. Po południu mam też do upieczenia pasztet dla mnie. Długo nie mogłam się zdecydować, który mam zrobić i w końcu wybrałam pasztet z granulatu sojowego. Jeszcze go nie robiłam i ciekawa jestem co za licho wyjdzie :). Dziś chce tez zrobić śledzie po chłopsku. Też jeszcze nie robiłam. Wczoraj zrobiłam śledzie aż trzy rodzaje. Jedne z listkiem i zielem angielskim według przepisu od Sebastiana, drugie ziołowe w zalewie octowo-olejowej i trzecie z rodzynkami i koncentratem czyli chyba po sułtańsku. Te bardzo lubi Krzysiek.
Sebastian dziś ma masę roboty. Ma zrobić sałatkę jarzynową, a robi pyszną. Ma tez odkurzyć mieszkanie, a ja mam umyć podłogi. Krzysiek idzie do pracy.
Jutro czeka mnie galop od rana i nikt raczej nie pomoże, bo w czym?
Cały czas pracuje zawodowo wieczorami. Wróżb za dużo nie ma ale teksty do nowej firmy trzeba napisać. Trzeba zarabiać, bo plany mam:) Marzę o kuchni. Miałam zamiar na nowe meble pożyczyć pieniądze ale teraz gdy Krzyśka praca pewna nie jest pożyczać nie będę. Będę kupować po trochu szafki i skręcać w pustym mieszkaniu. Gdy kupię wszystkie zrobię remont i wymienię. Tak będzie bezpieczniej. Nie mam zamiaru zarżnąć się pożyczką. Kuchnia tania nie będzie, bo wybrałam drewnianą. Ma być na lata. Dość mam mebli, które po paru sezonach nadają się do wyrzucenia tak jak mój segment z pokoju dziennego.

Ostatnio mam problem z oczkiem Pikusia, bo podrapał go Filuś gdy chciał się wcisnąć koło niego na spanko. Niby nic mu się nie stało, bo urazu nie widać ale oczko łzawi i on je mruży. Weterynarz dał krople. Zobaczymy czy pomogą.

1 komentarz:

  1. Masz rację z pozyczkami niebezpiecznie...
    Zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam