Codzienność

Codzienność

piątek, 6 lipca 2018

sobota

Weekend mnie cieszy, bo mogę się wyspać do oporu. Lubię wstawać bez pospiechu, leniwie. Lubie powoli zaczynać dzień koło południa :). Nic mnie teraz nie goni.Te dni spędzę z Krzyśkiem. On będzie robił swoje, a ja swoje. Ja będę chyba malować tylko jeszcze nie wiem w jakiej technice. Moze akryle, akwarela albo pastele, a może wszystkie po kolei? Chodzą za mną kolejne flamingi. Dwie akwarele o tej tematyce sprzedałam. Pastele czekają na kogoś kto sie zakocha. Kolej chyba na akryle, bo jeszcze w tej technice flamingi mojego autorstwa nie powstały. Nie wiem tylko czy różową farbę jeszcze mam. Powinnam polakierować kolejny raz szafeczke na klucze. Czekają kolczyki. Ostatnio sprzedałam portret kobiety-pastele. Trzeba by namalować kolejny i dni zejdą.

W przyszłym tygodniu już może zamówię węgiel i pójdę do znajomego w sprawie remontu dachów. Spytam też czy ma piłę spalinową. Czas uciekać z pracą. Zaczniemy też z Krzyśkiem z powrotem działania w ogrodzie. Rabaty są cztery do zrobienia i sporo chwastów czeka na spryskanie. Czas sie za to zabrać. Krzysiek sie będzie wzbraniał, bo przychodzi z pracy zmęczony. Ostatnio broni swojej prywatności i tak pozuje do zdjęcia...:( Będę musiała nad nim popracować:) Pracuje też nad nim, żeby zgolił wąsy, których nie znoszę. Wróciłam do niego i jest w porzadku. Czas było docenić, że się mną opiekuje i że jest bardzo pomocny. Nie będę już szukać szczęścia na Badoo. Znalazłam na chwilę i się rozwiało jak dym, a on się sprawdził.









A na koniec pierwszy samodzielnie wykonany obraz lany. Technika jest interesująca i powstanie w niej jeszcze niejeden obraz. Muszę tylko akryle kupić, bo moje się już kończą, a zapisałam się na malarstwo sztalugowe do ośrodka kultury...



6 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze pozuje , a mój ma wąsy od zawsze hihi... Miłej twórczej pracy i weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te obrazy :)
    Jestem przeciwniczką chemii i to takiej mocno szkodliwej nawet dla ludzi, więc skupię się na twoich pracach
    https://www.odkrywamyzakryte.com/roundup/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten Twój obraz lany:) i jestem ciekawa jak wyjdą Ci następne obrazki wykonane tą techniką.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam