Codzienność

Codzienność

piątek, 26 października 2018

Jesień na całego

Jesień już na całego. Cieszą mnie jej barwy, a nawet pochmurne niebo. Mój sumak już przebarwił sie na bordowo, a winobluszcz zazdrości mu kolorów i też się barwi. Lubię ten czas i listopad mi nie straszny. Zejdzie mi na spokojnych zajęciach w domu. Na czytaniu, na robótkach, na pisaniu. Będę prawie całe dnie spędzać przy rozgrzanym piecu otoczona moimi zwierzętami. 

Myślę już o świętach. Planuję dekoracje. Kupiłam zawieszki ze sklejki w kształcie bombek. Będą na stroik w kuchni. Mam sielskie obrazki i nimi je ozdobię. Chyba też przygotuję w tym roku tradycyjne łańcuchy z bibuły. Dumam czy zrobić wianek na drzwi czy kupić. Wianków jeszcze nie robiłam, a bardzo mi się podobają. Nie mam nawet pistoletu na klej. Kusi mnie kupić. Chciałabym wianek z igliwia lub wikliny ozdobiony dużą ilościa szyszek. Jeszcze to wszystko przemyślę:) Jestem w trakcie pertraktacji. Chodzi o wyciągnięcie od mamy karafki... Przyda mi się na nalewki. Jest piękna kryształowa. Chciałabym też wyciągnąć stary świecznik.

Wczoraj obejrzałam film Marynia. Nie znałam go. Dziś obejrzę Tulipanową gorączkę i moze coś na podstawie książek Jane Austen. Lubię te klimaty. Denerwują mnie filmy współczesne ,,głośne i szybkie" typu strzelania i wyścigów samochodowych. Wcale takich nie oglądam.

Przeszłam na same zupy i waga znowu spada. Uf... Jest chyba szansa na 4 kg mniej do końca roku.

Zaczyna mi się remont... Wreszcie koniec prac typu pilnych widać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam