Codzienność

Codzienność

piątek, 28 grudnia 2018

Piątek...

W domu zapanował błogi spokój. Panowie przeprosili, a mnie złość przeszła prawie natychmiast. Gość mnie uprzedał, zebym sobie do serca nie brała tego co mówi. Ja zawzięta nie jestem.
Nowa maszynka kupiona w internecie i teraz na nia czekam. Martwie się czy sprawna przyjdzie. Nie chciałabym jej odsyłać, bo to kłopot. Powinnam tez wkrótce kupić chyba odkurzacz, bo mój nie działa. Nie wiem co się stało. Nie wiem czy warto reperować i czy się da. Martwi mnie to, że odkurzacze maja teraz taką mała moc. Obawiam się, że 900 W mi dywanu w pokoju dziennym nie wyczyści. Nie zamierzam raczej odkurzacza przemysłowego kupować, bo to i koszty i ciężar.


Zepsuty zamek w drzwiach wejściowych juz jest naprawiony. S jest inteligentny i z tego typu sprawami sobie doskonale radzi. Ostatnio też pomalował biblioteczkę. Została do powieszenia półka o ile zdąży przyjść. Wszystko też już jest pocięte. Nawet szafka mamy. Z szafką był problem, bo musiała być pocięta na drobne kawałki. Mama potrzebowała drewna na rozpałkę i musiały być kawałki krótkie.

Ja jutro w ośrodku kultury nie będę. Malowania mi brakowało i zaczęłam obraz w domu. Nad grafiką nadal siedzę. Kurs miałam skończyć do końca roku, ale mi się niestety nie udało. Nie przerobiłam tez kursu z książki. Nadal jednak sie uczę programu tylko na wyczucie sama. Kupiłam skrócony kurs webwritingu. Przerobiłam na razie dwie lekcje. Jest fajny jak do tej pory, ale wersję normalną z nauczycielem tez w styczniu kupię. Do tego czasu muszę grafikę podgonić.
Krzysiek sie w pracę wciągnął i sobie radzi. Pracuje średnio cztery godziny dziennie i przestał narzekać. Moze sie utrzyma o ile będzie miał szczęście. 
Ja jeszcze nie pracuję. Teoretycznie mam urlop do 4 I. S jedzie już trzeciego. Przyjedzie chyba około 20 II. Chcę by przyjezdżał częściej, ale na krócej.





1 komentarz:

  1. https://allegro.pl/kategoria/do-domu-odkurzacze-67466?string=odkurzacz%202400w&stan=nowe&order=m&bmatch=baseline-n-dict-ele-1-3-1130

    CALA STRONA ODKURZACZY

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam