Codzienność

Codzienność

piątek, 24 maja 2019

Piątek

U mnie deszcze. Nic zrobić na dworze się nie da. Krzyśkowi jest to na rekę, ale ja się denerwuję, bo upały mogą nadejść szybko i wtedy roboty nie będzie. Za kilka dni powinnam się ruszyć do znajomego, który mi będzie robił przy dachach. Trzeba z robotą uciekać. Do roboty jest komórka mamy i moja drewutnia. Czekam na wstawienie okna. Cały czas sie zastanawiam nad malowaniem sypialni. Nie wiem też co z warzywnkiem w przyszłym roku. Jeśli miałby być to trzeba by zrobić skrzynie. Zrobił by S, ale chyba we wrześniu dopiero. W tej chwili za bardzo czasu na warzywnik nie mam. To kwestia organizacji. Od dawna chcę ograniczyć trochę internet.
Deszcze przywitałam pogodna. Lubię gdy pada i mam okazję do rozpalenia w piecu. Palę i teraz i czuje sie jakby to była moja ukochana jesień. Przeczy temu zieleń. Podwórko całe zarosło i mokre rośliny wyglądaja uroczo. Na szczęście mnie nie zalewa. U nas rzeka jest regulowana i czas powodzi już sie skończył. Nie wszyscy mają to szczęście. Ostatnio czytałam o zalanym schronisku dla zwierzat. To było przerażajace. Zalane boksy, budy i brodzace psy.

Ostatnio znowu więcej czytam. Teraz to Życie w średniowiecznym mieście. Pozycja jest ciekawa. Wczoraj przyszło Życie w średniowiecznej wsi. Chcę kupić Stulecie Winnych, bo serial bardzo mi się podoba. To już na razie koniec chyba. Mam inne wydatki z gatunku pilnych. Mam też kilka książek do przeczytania. W tym problem jednak, że ja na książki mam nastroje. Nie koniecznie ciągnie mnie do tych, które sa w danym momencie dostępne. Już dawno nie byłam w bibliotece. Teraz częściej książki kupuję lub czytam te dostępne na Chomiku.



1 komentarz:

  1. Warzywnik możesz też sobie zrobić z podłużnych, większych doniczek czy starych, niepotrzebnych pojemników. Czym większe tym więcej upchniesz. Warzywa typu sałata, natka pietruszki, rzodkiewka itd wyrośnie Ci i w koszykach wiszących. A zawsze jest coś swojego do jedzenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam