Codzienność

Codzienność

sobota, 18 czerwca 2022

sobota

Generalne porządki, czyli usuwanie z domu co zbędne już prawie skończyłam. Została pracownia i sienie. W pracowni była robiona ściana i jest bałagan. Wszędzie styropian, takie drobne kuleczki. Pracowni w tym roku nie remontuję, a trzeba zrobić podłogę i pomalować. Moze w przyszłym roku. Na razie usunę to co niepotrzebne. Trochę tego jest, bo z kilku działalności sie wycofalam. Nie będzie scrapbookingu, ani bizuterii. Trochę porzadku trzeba zrobić w decoupage. Decoupage robię tylko dla siebie. Teraz nie mam dostępu do pracowni i maluję w pokoju dziennym. Chciałam poczynić maki akrylami, a farb nie mogę dostać... Teraz zostałam tylko przy malowaniu róznymi technikami i przy ikonach.

Wycofałam sie też praktycznie z robienia kosmetyków. Teraz czasem tylko zrobię krem. Robię za to perfumy w olejku i w wosku. Lubię perfumy zrobione przeze mnie, bo wybieram te olejki, które lubię. Jeśli chodzi o zapach w domu to używam olejków- kominki, potpourri.

W najbliższym czasie będę miała remont. Tym razem to ocieplenie drzwi i malowanie w pokoju dziennym. W tym roku chcę też jeszcze zrobić wentylację w pracowni i kuchni, bo jest wilgoć. Trochę jeszcze innych prac wykona Sebastian. Jest też jeszcze zmiana pieca do centralnego, bo od 2023 r muszą być juz zdgodne z ekoprojektem. Nie kupię piecokuchni, bo albo koszmarnie drogie albo za duzo kw do mojej kuchni. Kupię piec kominkowy. Znalazłam tani. Gotować będę w pokoju dziennym, bo u mnie nie jest wykwintnie, a swojsko. Gotowanie w pokoju mi nie będzie przeszkadzać, bo jeszcze niedawno miałam kuchnię połączoną z pokojem dziennym.

MIkuś jest kochany i słodki, ale drań nie chce jeść z miski. Je od kotów, a one musza pojeść spokojnie. Je tez z ręki, albo naszą kanapkę. Wtedy ma apetyt. Jest wręcz zachłanny. Z miski jeść nie chce. Weterynarz radzi konsekwencje i nieuleganie. Nic mu sie nie stanie jak nie zje. Zgłodnieje i się chwyci.

Maluję teraz codziennie, bo w poniedziałek chcę wysłać paczkę z akwarelami na bazarek dla kotów bezdomnych...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam