Codzienność

Codzienność

sobota, 25 czerwca 2022

sobota

 Mnie ostatnio cieszą kwitnące kwiaty. Dobrze się u mnie czuje rododendron, orliki, nasturcje, groszki pachnące, irysy, marcinki, hortensje, goździki kamienne. Niedługo będą kwitły floksy. Mam też kilka róż, ale pnąca nie kwitnie choć ładnie rośnie... Cały czas kupuję nowe rośliny. Ostatnio kupiłam floksy, parzydło leśne, dzwonki, trzy ostróżki, szałwie omszoną. Kupiłam też jeszcze raz śmierdziuszki. Chce je posadzić w wysokiej donicy dla ochrony przed ślimakami. Kupiłam szałwie błyszczace. Mam miejsce jeszcze na długa donicę z przodu domu... Już kwiaty do niej kupiłam ale nazwy nie pamietam. Chyba celozja. Mam miejsce jeszcze na trzy doniczki okragłe i coś moze kupie. Chcę kupić jeszcze clematis, irysy i może jakieś chryzantemy zimujące w gruncie.












Ostatnio kupiłam witrynę do pokoju dziennego, a dziś ma przyjechac stolik pod kuchenkę. Mój niestety już nie do użytku. Mebelek jest drewniany i prawdopodobnie go pomaluję na niebiesko. Jeszcze tylko kupię trzy krzesła do kuchni. Chcę drewniane. Teraz mam tapicerowane, ale każde inne i nie bardzo pasują.


Dziś mam do posadzenia rośliny na skalniak. Do tego będzie podlewanie bańką i szkoła. Muszę znaleźć czas by choć na chwilę wyjść z Kajtusiem na dwór. Kupiłam mu szelki i wychodzimy z nim. Moze sprzątnę trochę w domu. Może namaluję akwarelkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam