Codzienność

Codzienność

niedziela, 1 kwietnia 2018

święta bez nastroju

Święta, a ja tego jakoś nie czuję. Nie ma atmosfery. Nawet bazi nie mam, bo nie miał mi kto zerwać i gdzie. W domu nie posprzątane jak trzeba, bo nawalił odkurzacz. Nie wiem czy się da naprawić, czy już złom. Krzysiek stwierdził, że mamy z odkurzaczami pecha i faktycznie coś na rzeczy jest, bo to już czwarty na przestrzeni sześciu lat. Jeśli chodzi o używanie to ja używam raz w tygodniu, a więc raczej rzadko.

Jeśli chodzi o inne sprawy to nadal działam z logo. Tym razem Inkscape, bo Corel nadal na nowy komputer nie wgrany. Ten nowy program się strasznie zawiesza więc się złoszczę. Corela chcę wgrać po świętach dopiero. Nawet nie wiem kiedy.
Nadal też pisze wiersze. Tym razem do antologii. Piszę jednak mało, bo czasu mi po prostu brak. Dzień nie jest z gumy, a ja mam sporo zainteresowań.













2 komentarze:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam