Codzienność

Codzienność

środa, 11 lipca 2018

środa

Dziś jadę do miasta i już mam nerwy, bo nie mam na to ochoty. Musze załatwić ubezpiczenie domu, wydrukować napisy do kartek i kupić może farbę do mebli. Farba jest mi potrzebna do malowania szafki. Zdecydowałam się na złamaną biel. Oby tylko farba była, bo sklep jest mały, a do supermarketu nie chce mi się iść. Chcę też coś szklanego kupić na ozdoby. Mogłabym użyć farb do szkła, bo stoją i się kurzą...
Po powrocie odreaguje i wezme się za wytworki. Będę mogła zrobić również kartki. Jutro wypróbuję kartki ze stemplami, bo czarny tusz powinien juz przyjść. Jutro też może kupię maszynę do scrapek, akryle i kolejne stemple. Dziś zapłacę za kolejne wykrojniki, które kupiłam. W tym miesiącu juz chyba nic z rękodzieła więcej nie kupię, bo inne wydatki mam. Chce zbierać też na bieliźniarkę.

Jutro chcemy wyjść do ogrodu zrobic jedną rabatę. Na razie posadzę na niej azalię i dwie hortensje. Później chce jeszcze dosadzić może ostrokrzew o dwubarwnych liściach jak go kupię. Rabatka jest nieduża i od północnego wschodu pod murem. Chcę jednak dosadzić trochę kwiatów typu żurawki i może funkie. Może też coś na skalniaki. Kolejna rabata wkrótce z tym, że muszę najpierw kupic rollborder, żeby mi Pikuś roślin nie deptał i nie podlewał. W tym miejscu chcę posadzić bukszpan o dwubarwnych liściach. Chce też kupić floksy, marcinki i kilka lilii, a jesienią może krokusy i może tulipany botaniczne. Ma być to co lubię, a na styl nie patrzę.

Zaczęłam znowu dziergać. Powstały dwie czapki raczej jesinne, bo ażurowe w tym jedna typu luźnej. Skończyłam też zamotkę. Bardzo lubię czapki robić. Przymierzam się do czapki z babcinych kwadratów i do czapek z wzorami. Te jednak robi sie dłużej i muszą wiecej kosztować. Kto jednak powidział, że wszyscy wybierają co tańsze. Kupiłam troche włóczki. Troche dostałam to pokombinuję. :)





A na koniec grafiki...





6 komentarzy:

  1. Mnóstwo ciekawych zajęć zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka cała w szarościach - przecudna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo twórcza z Ciebie osoba! Sztuka ma dla Ciebie wiele twarzy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie wiele rzeczy i nie potrafie z nich zrezygnować

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam