Codzienność

Codzienność

czwartek, 19 lipca 2018

wszystkiego po trochu...

Przyszła mi maszynka do scrapek. Strasznie się cieszę. Maszynka działa, a obsługa jest prosta. Radzę sobie sama i Krzyśkowi głowy nie zawracam. Wykrojników trochę mam ale jeszcze chcę kupić z tym, że nie za dużo. Jak jednak będzie nie wiem, bo podobno kupowanie wykrojników to nałóg... Będę kupowała po trochu. Nie mam dziecięcych, ślubnych. Mam mało męskich. Przydałyby się litery i liczby. Mam za to sporo listków i kwiatków. Mam też jeszcze do kupienia trochę stempli. Na razie robie kartki, ale w przyszłym tygodniu może kupię bazę albumu albo i dwie. Trzeba by też papiery kupić. Kusi mnie tez przepiśnik, ale to dopiero w sierpniu gdy napisy poczynię i moze jakiś zdjęcie wydrukuję...



Jutro ma przyjść znajomy zobaczyć co jest do zrobienia. Myślę o dachach od drewutni i o piecu od centralnego, bo się w nim palić nie chce. Będzie jeszcze cięcie drewna i praca w ogrodzie. Przeciągnie się to wszystko do późnej jesieni jeśli mi się uda uprzatnąć w tym roku sad. Pewne to nie jest, bo deszcze przeszkadzają. Krzysiek musi wkopać rurę do wędzarki. Pierwsze wędzenie chyba będzie we wrześniu.
Z domowych rzeczy nadal robie przetwory. Jeszcze nawet na półmetku nie jestem. Jutro już chyba kupie partie ogórków na ogórki konserwowe. Kupię też cukinię i fasolkę. Kalarepki mam na razie tylko 6 słoików i jeszcze chyba też kupię. Nie wiem kiedy dojdą gruszki i jabłka u kolezanki i kiedy moje śliwki. Zrobię troche dżemów.


Zrobiłam kolejny krem z lanoliną. Dodałam maceratu olejowego z płatków rózy i bzu czarnego oraz wit E. Krem wyszedł o normalnej konsystencji i dobrze sie rozsmarowuje. Niźle sie też wchłania. Ciekawe jak sie mojej skórze przysłuży. Ten poprzedni sprawił, że skóra odżyła. Ten używam na dzień do twarzy i do rąk. Myslę, ze dla osób o suchej skórze dobry by był też do ciała. Olejków zapachowych nie dodałam, bo pachnie. Kolejny chce wzbogacić i moze dodać innego emulgatora i może gliceryny.


2 komentarze:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam