Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 19 listopada 2018

poniedziałek

Weekend minął jak we śnie. Odpoczywałam po remoncie i po sprzątaniu. Wszystko juz zrobione. No prawie, bo dziś albo jutro Krzysiek musi wynieść bieliźniarkę. Biblioteczka przyjdzie prawdopodobnie do środy. Trzeba ja będzie pomalować. Chcę by była brązowa i kupię bejcę. Następna w kolejności jest szafa. Może po Nowym Roku. Mam miejsce na jeszcze jedną biblioteczkę. Moze to też być regał. Też raczej stary. Nowe meble w większości nie są trwałe, a ja nie mam zamiaru za kilka lat znowu zmieniać. Zyskam miejsce na sporo książek co mnie cieszy. Ostatnie lata były ciężkie. Książek mało kupowałam, bo nie było ich gdzie przechowywać. Czytałam ebooki i kupowałam tylko to co juz bardzo musiałam. Teraz to sie zmieni.

Dziś albo jutro Krzysiek musi jechać zaszczepić Pikusia. Będą też obcinane pazury. Chodzimy do nowej przychodni i może byc problem z pazurami. Pikuś to histeryk i pazurów sobie obcinać nie daje-piszczy, warczy itp. Do tej pory obcinała mu skutecznie tylko jedna pani weterynarz, a że przychodnia skasowana to trzeba do niej daleko jechać. Jeśli pazury nie zostana obciete to w późniejszym terminie pojedziemy taksówka do niej. To jednak kłopot.






Nie bardzo mi się chce teraz ale już powinnam myśleć o jakiejś nauce. Nie skończyłam kursów na grafika, a powinnam. Powinnam pomyśleć o kursie pisarskim albo webwritingu. Na początek chyba ten drugi. Myślę juz od kilku lat o kursie anielskim. No ale nie wszystko na raz. W tym roku jestem leniwa i tylko na zajęcia z malarstwa chodzę. Pracę mam i nowej nie szukam to i o nowych kursach nie myślę.

W sobotę byłam na zajęciach z malarstwa. Zaczęłam nowy obraz. Jest mglisty, klimatyczny w listopadowych kolorach-szarym, brudnozielonym, brązowym. Posiadzę nad nim jeszcze chyba z dwa tygodnie, czyli dwa wyjazdy po godzinie. Na razie jestem zadowolona.





2 komentarze:

  1. Fajnie, że realizujesz swoje plany krok po kroku:). Koniecznie pokaż biblioteczki. I nowy obraz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam