Codzienność

Codzienność

środa, 17 lipca 2019

środa

Jestem po lekcji z grafiki. Sporo mi wyjaśniła i mam nadzieję błedy wyeliminować. Teraz pracuje między innymi nad kompozycją. Dodaję też więcej szczegołow. Trochę wiedzy z malarstwa ma zastosowanie i w grafice o czym nie wiedziałam. W najbliższym czasie wyślę do oceny parę obrazow, bo korepetytorka zajmuje sie też malarstwem. Myślę o pastelach suchych i portretach. Mam teraz dużo ćwiczyć, to niektóre czynności staną sie automatyczne.



Odkryłam nowy interesujacy program do malowania cyfrowego. To Krita. Wczoraj nad nim posiedziałam i powstal obrazek. Jestem zadowolona, a program pewnie z czasem opanuję. Jest bardzo wygodny i ma wiele mozliwości. Jest raczej prosty, ale ja wykorzystuje na razie tylko podstawowe funkcje.



Ostatnio jestem strasznie leniwa ruchowo i kolo domu nic nie robię, a trzeba by. Krzysiek też nic nie robi i jest z tego powodu bardzo szczęśliwy. Zbiory w tym roku będą takie sobie. Szykuje się trochę pomidorów i papryki. Pory rosną. Niestety ogórki maja dwa centymetry i chyba nie urosną. Cukinia nie wypuszcza żeńskich kwiatów. Chyba w przyszłym roku z cukini zrezygnuję. Krzysiek w ogole chętny do pracy nie jest, a ja nie bardzo mam czas. Gdy robię na dworze, to nie mam szansy na zarobek, bo mi zlecenia uciekają. Pracować muszę. Tym bardziej, ze Krzysiek nadal pracy nie ma.

2 komentarze:

  1. Coraz piękniejsze te grafiki! Z tymi cukiniami to różnie bywa, raz są te kwiaty, raz ich nie ma... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszły te grafiki . U nas cukinia jest dorodna , a ogórków jest dużo małych. Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam