Codzienność

Codzienność

piątek, 27 sierpnia 2021

piątek

 Sebastian przyjechal i jest. Pracy było trochę i jeszcze trochę sobie znalazł. Na razie naprawił drzwiczki od szafki kuchennej, lampę, spluczkę, bo woda leciała do muszli. Zrobił kran, bo zaszedł kamieniem i woda sie ledwie saczyła. Zrobił część podmurówki. Trzeba klaść warstwami w jednym miejscu, bo ubytek był duży i nie łapało na raz. Jak dlugo wytrzyma nie wiem, bo zaprawa ponoć kiepska gatunkowo. Jutro skończy. Dziś idzie kosić na cmentarz. Miał być żwirek, ale mama zrezygnowała woli kosić co kilka tygodni. Jej wybor. My z Krzyśkiem tego robić nie będziemy, bo nie mamy ani czasu, ani ochoty, ani energii. Podjęła taką decyzje, jest uparta to musi sobie radzić.

Dwa dni temu wzięlam udział w webinarze o leczniczej mocy lasu. Kupiłam książkę. Na razie ja przejrzałam i wyglada obiecująco. Ja kocham lasy i wierzę w moc drzew, przyrody. Drzewa maja moc takze magiczną. Na razie myślę, zeby częściej, regularnie chodzić z Krzyśkiem po zakupy. Droga wiedzie przez las. Moze już w środę pojdę. :)


Wystawiłam na sprzedaż kilka książek. Ostatnio sprzedałam jedna o kosmetykach naturalnych. Trochę ich kiedyś robiłam w domu. Teraz robię już tyko dezodoranty i perfumy w kremie. Ostatnio jestem na bakier z dbaniem o siebie. Kosmetyków uzywam mało, bo uważam że w moim wieku ani krem ani balsam juz nic nie da. Nie ma się co ludzić. Lat mi nie ubędzie. Ostatnio nawet chodzi mi po głowie, zeby zrezygnować z farbowania włosow. Jest podobno taki trend, zeby siwych włosów nie farbować. Ja mam włosy lekko szpakowate. Na razie nie farbuję i nie mam problemów z akceptacja siebie. Obawiam się tylko trochę, zebym nie została uznana za zaniedbaną. Teraz wybieram sie do fryzjera, żeby włosy obciąć. Ma być dłuższy bob, ale na tyle długi, żeby udao się węze na karku zrobić.

6 komentarzy:

  1. Sebastian… never ending story…

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej niedzieli 🌞💗🍉🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
  3. Lasy wycinają na potęgę😯
    Ja farbuję rzadko, stosuję spray koloryzujący na odrosty. Wiem, że w siwych nie będzie mi dobrze, inaczej nie farbowałabym wcale- kreska

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też nie jest dobrze, ae co tam:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam