Codzienność

Codzienność

czwartek, 16 listopada 2017

czwartek

Musiałam wstać wcześniej z powodu kuriera. Spodziewam się w tym tygodniu jeszcze jednej przesyłki. Jak przyjdzie to może w niedzielę zrobię quiche. Będę mogła, bo kupiłam mniejszą tortownicę. Myślę, żeby zrobić z kurkami i marchwią. Wieki już quiche ani tarty nie jadłam. Dziś będzie papryka nadziewana, a jutro pierogi z mięsem. Od jakiegoś czasu znowu robię bardziej urozmaicone obiady i dobrze mi z tym. Problem mam z gołąbkami i krokietami, bo naleśniki mi nie zawsze wychodzą. Inna sprawa, że patelni dobrej nie mam.

Znowu zaczęłam robić logo. Cieszy mnie to. Powstało kilka wstępnych projektów jeszcze do dopracowania. Problem mam z tym, że program corel, który kupiłam jeszcze nie jest wgrany i nie wiem czy uda się na moim komputerze uruchomić, bo mam Windows 10 a on na nim nie działa jak trzeba. Gdyby się nie udało to albo logo będę robić na starym komputerze albo na nowy trzeba będzie wgrać Windows 7 np i tak kłopot i tak. Tylko problem z tą 10. Teraz robię na innym programie ale gdybym chciała na tym zarabiać niezbędny jest corel.













3 komentarze:

  1. Pierwszy czarno-bialy projekt mi się najbardziej podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Quiche loraine polecam. Szynka gotowana, ser, jajka, śmietanka, gałka muszkatołowa. Przystawka: buraczki marynowane w plasterkach i miska zielonej sałaty:)
    Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo profesjonalnie te loga wygladają,pozdrawiam,Eo

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam