Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 20 listopada 2017

poniedziałek

Kolejny dzień diety ichtiowegetariańskiej. Mięsa mi nie brakuje i za nim nie tęsknię. Plus na razie jest taki, że przeszły mi zaparcia i mam czyste sumienie. Wczoraj miałam quiche z kurek na małej tortownicy. Porcja była wystarczająca. Najadłam się po pachy. W przyszłym tygodniu chcę zrobić z papryki. Dziś zrobię kotlety z ciecierzycy i ziemniaków. Do tego będzie sos pomidorowo- paprykowy ze świeżymi ziołami. Na razie uczę się komponować jadłospisy tak by było jak najwięcej białka i jak najmniej węglowodanów. Z tradycyjne kuchni jednak nie zrezygnowałam. Jutro np. będą kluski śląskie z sosem pieczarkowym. Krzysiek też zje. To mnie cieszy, bo sporym problemem jest dla mnie gotowanie dwóch obiadów. On je mięso i domaga się schabowego i mielonych. Na stanie po kilka godzin przy kuchni nie mam czasu. Poza tym ma tylko kuchenkę 2 płytkową do gotowania i 4 płytkowej nie planuję kupować. Całe życie taką miałam. Niby mnie kusi 4 płytkowa ale obawiam się, że moja instalacja elektryczna by tego nie wytrzymała. Mam strasznie słabą i często mi korki wybija. Krzysiek chce założyć gaz ale ja się nie zgadzam, bo się gazu boję choć go miałam od dziecka.

Poza tym działam - piszę, wróżę i uczę się. Dziś ostatni dzień kursu przed przerwą. Przerwy będzie trzy dni, a później jeszcze 6 dni kursu. Musimy się spieszyć, bo moja instruktorka jedzie w grudniu odwiedzić córkę i z kursu nici. Wraca dopiero po 15 stycznia, a wtedy to ja już chcę być na kursie anielskim. Co prawda ja z aniołami mam kontakt, bo byłam inicjowana w Engel ki i sama mogę w ten system inicjować ale prowadzący to uczeń Doreen Virtue i szkoły Diany Cooper. Pewnie coś się jeszcze od niego ciekawego dowiem.


6 komentarzy:

  1. Fajna ta twoja dieta :-) Lubię kurki bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujący artykuł. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to zostało opisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam