Codzienność

Codzienność

środa, 8 listopada 2017

środa

Od jakiegoś czasu znowu czytam i to dużo. Nie tylko poradniki ale i powieści. Zainteresowała mnie książka Północna droga Cherezińskiej. To 4 tomy. Powieść jest o wikingach. Dwa tomy mam z Chomika, a dwa kupię. Tą książkę poniżej już przeczytałam.


Teraz jest odpowiedni moment na zakup kalendarza. Ma być książkowy. Kusi mnie czaromarownik albo kalendarz katolicki, bo są w nim przepisy. W zeszłym roku wyszedł też kalendarz pani domu. W tym roku nie natknęłam się na taki, a chętnie bym kupiła. Kupiłam wczoraj taboret do łazienki na toczonych nogach. Jestem w trakcie kupowania miednicy emaliowanej malowanej w kwiaty. Jest z lat 70 ale nieużywana. W tym miesiącu chce jeszcze kupić dwie małe tortownice, kokilkę i formę na mufiny. Chce też kupić dzbanek do łazienki. Muszę kupić herbaty smakowe.




Remont w łazience dziś będzie skończony. Brat Krzyśka chce jeszcze raz pomalować. Ma też powiesić lustro. Remont w kuchni będzie dopiero wiosną, bo dość mam ruchu na ten rok...

2 komentarze:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam