Codzienność

Codzienność

czwartek, 30 listopada 2017

Piątek

Szukam pracy dodatkowej. Chcę pisać teksty albo opowiadania. Przydałoby się choć 400 zł miesięcznie więcej zarobić. Meble do domu kupiłabym szybciej. Rzecz w tym, że ja już tekstów na tematy, które mi nie leżą nie piszę. Nie pisze też bardzo tanich. Chcę zarobić ale nie za wszelką cenę. Praca mi musi sprawić przyjemność albo chociaż nie dokuczyć. W najbliższym czasie aura planet mi będzie sprzyjać. Dobrze ustawiony jest jowisz, a pod koniec grudnia będzie saturn. To powinno pomóc i może coś znajdę. Powinnam być dobrej myśli i chyba jestem. Wysyłam propozycje i uczę się cierpliwie czekać. Na wszystko przyjdzie czas...:) Ważne, że wierzę w siebie i swoje szczęście...

Dieta wegetariańska mi służy. Psychicznie lepiej się czuję i fizycznie też. Skończyły się zaparcia, nabieranie wody. Chyba schudłam kilogram. Oby tak dalej. Jem bardzo smaczne potrawy i mięsa mi wcale nie żal. Czasem mi tylko zimo. Ubieram się więc w swetry, poncha. Ostatnio kupiłam termofor. Jestem dobrej myśli. Ciekawe jak to z zimnem będzie dziś. Mam jechać na pocztę i pojadę w kurtce jesiennej, a śnieg leży i lekki mrozik trzyma.

Ostatnio sporo czytam i uczę się. To nauka ezoteryki- dwupunktu i hoopnopono. Pomaga mi to... Myślę bardziej pozytywnie i kręgosłup mnie mniej boli...



2 komentarze:

  1. Może za mało energetyczne potrawy jesz, takie które wyziębiają i więcej ruchu.
    Ja też tak mam jak dużo siedzę przed komputerem, robi mi się zimno...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no wszystko tylko nie ruch.. nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam