Codzienność

Codzienność

piątek, 23 marca 2018

meble i trochę o kotach

Wczoraj miałam stresujący dzień. Rano, tuż po 8:00 przyjechały mi meble do kuchni, a o 13:00 moja koteczka Ona miała zabieg sterylizacji. To, że przyjechały mi meble to mi ulżyło, bo nie lubię trzymać gotówki w domu, ale zabiegu się bardzo bałam. Meble są bardzo ładne i wyglądają na solidne. Myślę, że trochę mi posłużą. Remont będzie późną wiosną lub w lecie. Trzeba będzie jeszcze pomalować półkę i trzy krzesła. Muszę też jeszcze kupić półkę nad drzwi na ikony i lampę.
Ze sterylizacją tez wszystko dobrze poszło. To było cięcie boczne. Koteczka obudziła się już w klinice. Niestety okazało się, że znowu ma robaki. Trzeba będzie w najbliższym czasie podać preparat całemu stadu. Tym razem podam im trzy dawki. 
W przyszłym miesiącu może wysterylizuję jeszcze Puńkę. Jednak się waham, bo ma już 9 lat. Z Puńką jest jeszcze taka sprawa, że może trzeba będzie zrobić też zęby. Obejrzeć zębów sobie nie pozwoli, ale to właśnie jest podejrzane. Może ją coś boleć i dlatego nie lubi, gdy jej się pyszczek dotyka.

Teraz planuję po woli zakup mebli do sypialni. Teoretycznie to na bieliźniarkę i komodę raczej szybko będę mieć. Może też nawet na szafeczki nocne. Problem będzie z szafą. No i nie wiem czy meble kupie szybko, bo nie wiem co z pracą Krzyśka. Gdyby pracował to mam szanse i sypialnie zrobić w tym roku.

Kończę przygotowanie do dwóch antologii. Jedna będzie z wierszami o samotności, a druga z felietonami. Do tej z wierszami materiał mam już w zasadzie gotowy. Teraz wszystko wygładzam i dopracowuję. Chcę to skończyć do końca tygodnia. Do drugiej, do napisania mam jeszcze tylko jeden felieton. Może dziś napiszę. :) Do dwóch antologii wiersze już wysłałam. Pozostały trzy w tym dwa projekty komercyjne. Szykuje się pod koniec roku jeszcze jedna i tez chyba udział wezmę. Te projekty niekomercyjne również są warte uwagi, bo wydawane są po 250 egzemplarzy. To nie tak mało...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam