Codzienność

Codzienność

wtorek, 20 marca 2018

wtorek

Sebastian dziś przyjechał. Będzie u nas dwa tygodnie. Coś koło domu zrobi i odpocznie. Ma mi założyć uszczelki na drzwi, ma zrobić zasuwkę i powiesić kilka obrazów. Wyręczy Krzyśka, bo on do niczego się nie bierze.
Ja nadal maluję i pisze wiersze. Dziś mam skończyć ostatni obraz vedic art do łazienki. 
Wczoraj jednak ikony nie skończyłam. Będą jeszcze jedne zajęcia w przyszłym tygodniu. Ikona mi się podoba. Jestem z siebie zadowolona. Na razie nie bardzo mam czas na to by popchnąć do przodu prace z ikoną domową. 


5 komentarzy:

  1. Piękna ta Twoja ikona, Agatko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie piekna

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialabym zamowic wrOzbe tarot a. Niestety nie wiem jak. Czy mozna na odleglosc? I jak zrobic op late?. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisać araksol23@onet.pl Mozna na odległość:)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam