Codzienność

Codzienność

środa, 9 stycznia 2019

środa

Po dwóch mroźnych nocach mogę stwierdzić z całym przekonaniem, że postawienie ściany w pokoju dziennym to był bardzo dobry pomysł. Jest o wiele cieplej. W nocy chodzę z krótkim rękawkiem, bo jest 23 stopnie. Rano było 17 stopni. To dużo, bo w centralnym jeszcze nie palimy. Kiedyś bywało nawet 5-7 stopni rano w mrozy. Położenie waty szklanej nad kuchnia tez się sprawdziło, bo temperatura poniżej 10 stopni nie spadła jeszcze.

Ostatnio znowu intensywniej piszę. Za dwa wiersze udało mi sie zdobyć wyróżnienia. Sa one cenne tym bardziej, ze wierszy nie piszę całe życie jak niektórzy. Nie uczyłam sie tez pisania na kursach. Jestem samoukiem. Wcześniej wierszy nie czytałam nawet, bo ich nie znosiłam i nie rozumiałam. W szkole miałam z poezją problem.


Los

Los to popycha to stawia pod murem
życie czasem gna
czasem zwalnia bieg
jeszcze wczoraj pławiłam się w słońcu
kąpałam w szczęściu
jutro mogę w mroku
połykać  łzy
dotykam przyszłości sercem
biorę w dłonie nadzieję
czy los będzie rozpieszczał
jak kochanek ze snu
czy będzie karcił łamał kark
Agata Rak/ Aga Agra/

Nie znam siebie


Kim jestem
dziś nie znam siebie
dzień radością się zaczął i rozkoszą
tulę do serca szczęście
jesteś tuż obok
podajesz mi uśmiech na tacy
ciepły poranek pachnie kawą
 dotyk rozbudza
a jeszcze wczoraj samotność
tarmosiła myśli
ból szczerzył zęby
jak rozszalały pies

i tylko śnieg wciąż pada i pada




Dziś mam trochę zajęć stałych i doszło logo. Teraz robię kartki bardziej rustykalne, bo na bazach kraft. To pierwsze w tym stylu, ale z pewnościa nie ostatnie. Muszę jednak wiejskich kwiatów dokupić. Chodzi tez za mna czarny sznurek. Ostatnio oglądałam kartki rustykalne w internecie i zauwazyłam, że w większości sa skromne. To nie mój styl. Moje maja być bardziej bogate, bo takie mi sie podobają. Zaczynam się oglądać za wykrojnikami. Mam sporo braków. Kupiłam ostatnio dwa, ale to kropla w morzu. Zaczęłam oglądać filmiki i to i owo sie uczę...







Jutro będzie dość trudny dzień, bo muszę być u fryzjera. Przy okazji zrobię zakupy.

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnień. Ja też lubię kartki na bogato. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję wyróżnień.:) Im więcej kartek się tworzy, tym z czasem zmienia się ich styl.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam