Codzienność

Codzienność

czwartek, 13 czerwca 2019

czwartek

Jutro ma przyjechać S. Wczoraj byłam w mieście wysłać mu pieniądze na łańcuch do piły. Musi kupić nowy, bo sporo cięcia się szykuje. Od razu jak przyjedzie skręci ławkę i założy moskitiery do okien. Innej pracy mu ustawiać nie będę, bo sie denerwuje. Muszę mu powiedzieć co ma do zrobienia, a kiedy to zrobi zadecyduje sam.

Moja nowa rabata jest juz gotowa. Teraz mam sporo miejsca na sadzenie roślin. Chodzi mi o byliny. Będę je kupować stopniowo, bo teraz pieniędzy nie mam. Za roślinami jednak juz się rozglądam. Myślę też o różach. Kilka lat temu kupiłam pnącą i dwie normalne. Dbałam o nie i pięknie zakwitly. Nie przetrzymały jednak zimy. Muszę znaleźć na roże lepsze miejsca. W tym momencie rośnie na podwórku tylko jedna. Posadziła ja moja mama i dba o nią. Co rok jednak drży, że zmarznie. Chciałabym kupić orliki, funkie, margarytki, dzwonki karpackie, floksy, moze szałwie i lawendę, moze coś na skalniaki.

A na koniec o truskawkach i moim rozczarowaniu. Wczoraj Krzysiek kupil koszyszek truskawek. To pierwszy w tym roku, bo nie ma gdzie kupić i trzeba wozić z miasta. Czekałam, czekałam i się niestety bardzo rozczarowałam. Truskawki są piękne, duże, czerwone, ale niesmaczne, bo kwaśne. Skubnęłam kilka i dałam sobie spokój. Resztę zjem z cukrem, bo jak jeść to ze smakiem. Moich truskawek w tym roku duzo nie będzie, bo perz zarósl prawie całą plantację. W tym roku chcę go zniszczyć i jeśli sie uda truskawki wróca na swoje miejsce.

Jutro ma być wstawiane okno do pracowni...

4 komentarze:

  1. kupiłam dziś po raz pierwszy przepyszne truskawki na targu,a kupuje już od kilku dni.po raz pierwszy mi się trafiły soczyste,slodkie,...zaluje ,ze nie kupiłam więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze macie z panem S , wykona wiele bieżących rzeczy . Wiadomo , że swoje truskawki są najlepsze . Takowych jeszcze nie mam , ale są w planie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam, że praca popłaca. Swoje truskawki są pyszne a kupne były rozlazłe i miały taki gorzkawy posmak, czego nie czuję na swoich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech się powoli rabata rozwija i staje się z dnia na dzień coraz wspanialsza... Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam