Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 17 czerwca 2019

poniedziałek

Wczorajszy dzień był ulgowy. Praca byla tylko na portalach z wrózbami. Nawet podlewania nie było, bo deszcz padał. S musiał za to naprawić mamie zamek, bo drzwi sie opuściły. Niestety to tylko na krótko, bo trzeba  go wymienić. Jest też do naprawy zamek od drzwi do mieszkania mojego syna. Ten  z kolei zardzewiał. S ma tyle pracy, a coś ciagle nowego wyskakuje. Dziś moze uda się pokosić do końca. Moze też S rozkręci zamek do Adriana. Oby nie trzeba było go wymieniać. Jutro moze powycina chaszcze i dwa uschnięte drzewa. Trzeba będzie je też pociąć. Będą do palenia.

Za kilka dni planuję zacząć następna fazę odchudzania. Myślę o dwóch tygodniach z dietą Dabrowskiej. Niestety przytyłam ponad 2 kg i bardzo mnie to denerwuje. Część z tego może samo spaść gdy księżyc ruszy w kierunku nowiu. Na razie jest pełnia, a to szczupłości nie sprzyja. Moglam przytyć, bo przez dwa tygodnie piłam napoje gazowane i zbyt szybko dodałam kalorie. Jem już okolo 800, a powinnam jeść z 500. Do tego doszly kalorie z napoi, bo do coli 0 dostępu nie miałam i piłam te z cukrem:( Ciężko jest utrzymać wagę po zakończeniu WO. Większość osob chudnie na chwilę. Na szczęście ja zorientowalam się w porę. Ciekawe czy uda się 4 kg zrzucić. Wczoraj był grill, a konkretnie kiełbasa. Dziś będzie pizza.

Upał trochę odpuścił. Jest 26 stopni. Takie lato to ja lubię. Mam cichą nadzieję, ze najgorsze upały juz za nami. Ponoć właśnie czerwiec miał być najbardziej upalny. Teraz pogoda by sie przydała, bo podworko wykoszone i chcę, zeby siano schło. Siano chcę przeznaczyć dla kur. Pod wieczor moze pójdzimy z Krzyśkiem do plewienia. Trzeba by wyrwać pokrzywy i wysypać korą. Jeszcze troche kory mam...

2 komentarze:

  1. Latem człowiek sam chudnie, wystarczy się trochę napocić i podjadać zdrowe przekąski ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rzadko piszesz o synu,ale może wkrótce się dowiemy,że masz też synową i wnuki:))) oczywiście żartuję,to twoja sprawa ,o czym chcesz pisać,pozdrawiam i życzę powodzenia w odchudzaniu

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam