Codzienność

Codzienność

niedziela, 21 lipca 2019

niedziela

Od piątku mam ochotę na to by dużo spać. Śpię więc. Dziś wstałam o 13:00. Pewnie w ciągu dnia będą jeszcze drzemki. Wczoraj były dwie. Lubię spać. Zauważyłam, ze odkąd Krzysiek nie pracuje, sama czuję się jakbym była na emeryturze. Moje dni są spokojniejsze. Krzysiek powinien jeszcze pracować kilka lat, bo do wieku emerytalnego jeszcze mu trochę brakuje. Do pracy się nie rwie i nie wiem czy jeszcze coś znajdzie. Ja ostatnio już mu nawet nic nie szukam. Jest bardzo zadowolony, że siedzi w domu - śpi, czyta, rozwiązuje krzyżówki. Sporo mi w domu pomaga. To też ma swoją wartość.

Od kilku dni szkicuję dla wprawy. Staram się opanować technikę szkicu z pomocą linii pomocniczych. To spore ułatwienie. Można szkicować praktycznie wszystko w tym elementy o skomplikowanych kształtach. Kupilam już pierwszą lekcję Krissa Wieliczko o robieniu portretów. Ta metoda jest tez pomocna przy ich tworzeniu. Dziś też będę szkicować. Jeszcze nie wiem co. Kusi mnie architektura albo portret właśnie. Jutro wykupię chyba wszystkie lekcje, bo jest obniżka o 50% na cały kurs.


Tempo prac koło domu ostatnio zwolniło. Trzeba jeszcze wyciąć sporo chaszczy i trzeba spryskać perz. Jest tez plewienie, na które nie mam ochoty. Z moich warzyw w donicach nie jestem zadowolona. Dba o nie Krzysiek i nic nie idzie jak powinno. W przyszłym roku warzyw juz nie będzie, bo Krzysiek wszystko zniszczy albo zaniedba. On do tego nie ma serca i się zmusza by coś robić. Ja nie bardzo mam czas by w ogrodzie długo siedzieć. Muszę pracować, a gdy jestem w ogrodzie zlecenia mi uciekają.

4 komentarze:

  1. Zmobilizuj Krzysztofa , aby zrobił choć dwie grządki podwyższone. Pielenie nie jest męczące i zbiory są dobre .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te brzoskwinki! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam