Codzienność

Codzienność

sobota, 13 lipca 2019

sobota

Tak liczę pieniądze, liczę i doszłam do wniosku, ze chyba tablet graficzny z wyświetlaczem kupię już teraz. Bardzo jestem ciekawa jak będzie sie na nim pracowało. Teraz działam myszą, bo tablet graficzny zwykły mi nie podchodzi. To kwestia przyzwyczajenia jak sadzę, bo skoro jestem w stanie działać myszą to gdybym chciała i tablet bym opanowała. Na tym z wyświetlaczem jest ponoć jednak o wiele większy komfort pracy. Z grafiki chcę robić logo, ale raczej majątku na tym nie zbiję, bo nie znam sie na tym co modne. Myślę też o ulotkach i banerach. Myślę o ilustracjach i plakatach typu obrazów. Sporo nauki przede mną i sporo frajdy... Na opanowanie trendów sie jednak nie nastawiam. Będę sobie robić to co lubię, a zarabiać mogę na czym innym...
Jedyne co mnie niepokoi to obszar roboczy tabletu. Ten tablet co chcę kupić jest mały, a ja jako krotkowidz bez okularów lubie wszystko co duze. W corelu wszystko powiększam, ale nie wiem czy w tablecie jest ta funkcja.









Ostatnio sie dowiedziałam, że krzyżówki dla gazety mam przygotować już na poniedziałek. Miały być na środę. Tym samym trzeba będzie trochę w weekend popracować. Z trzy godziny zejdzie. Mam już ułozone tylko trzeba je opracować graficznie. Do tego mam przejrzeć ostateczną wersję antologii z opowiadaniami. Będę też wróżyć.

Przygotowuję pracę z grafiki do oceny, bo znalazłam nową korepetytorkę. Na razie to proste grafiki, ale ona uczy tez projektowania, typografi, tekstu. Moze te lekcje mi pomogą ruszyć z miejsca. Chyba w poniedzialek będzie pierwsza. Korepetytorka uczy też malarstwa i to mi bardzo pasuje. W przyszłym tygodniu jak dobrze pojdzie wyślę też prace z malarstwa w tym kilka portretow.

4 komentarze:

  1. Pracowity czas dla Ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne malunki, zwłaszcza te maki, cudowne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą ci te grafiki . Rozwijasz się ciągle w wielu kierunkach . Dobrego tygodnia ☺💝

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam