Codzienność

Codzienność

czwartek, 15 grudnia 2016

Przygotowanie do świąt i zakupy...





 U mnie przygotowanie do świąt jest w toku. Wszystko już zaplanowane. Trwa gorączkowa krzątanina. Najgorsze jak zwykle jest sprzątanie. Dobrze, że mój pan się włączył. Krzysiek znosi też pełne siatki zakupów. W niedzielę ma zamiar ubierać choinkę. Ja mam zamiar w środę iść do fryzjera i przy okazji kupić prezenty. Moi mężczyźni i mama dostaną kosmetyki. Dla brata Krzyśka i jego pani też jakieś zestawy kupię. Ja sobie kupiłam olejki do ciała cynamonowy i waniliowy. Czekam aż przyjdą. Chcę sobie jeszcze kupić książkę. To już druga pozycja tego autora z którą się zetknęłam. Sekrety Szeptuch kupiłam mamie i mam zamiar w wolnej chwili przeczytać. Mama twierdzi, że warto, a i do mnie trafiła gdy zerknęłam...



Wczoraj prawie cały dzień miałam problem z internetem. Raz był, a raz nie. Dziś przyjechał technik i stwierdził, że wszystko jest w porządku. Prawdopodobnie to wina modemu. Mam drugi modem i chyba będę musiała zmienić, bo dziś od rana nastąpiła powtórka z rozrywki- chwilami internet zanika. Nie mogę przez to pracować na portalu z wróżbami, ponieważ czat mi się rozłącza. Oprócz tego siada mi komputer. Chyba będę musiała kupić nowy po sylwestrze. Krzysiek się zgodził. Ten co mam naprawię i będzie zapasowy. Problem z nowym komputerem będzie, bo nie wszystkie programy będą mi chyba chodzić na windows 10. Te problematyczne programy są mi potrzebne. Co zrobię nie wiem. Niektóre są mi potrzebne do pracy.
Kupiłam już program CorelDraw. Wybrałam wersję x6. Czekam na niego. Ponoć na windows 10 chodzi. Niedługo z powrotem zacznę robić loga. W przyszłym tygodniu jak się uda kupię tablet graficzny. Pieniądze mam i teraz czekam aż mi spłyną na konto.

Śnieżek nadal się nie pojawił. Jedzenie codziennie znika. Na wołanie nie przychodzi. Albo drań nas unika, bo wolność mu się podoba, albo to nie on zjada. Każda ewentualność jest zła. Jeśli żyje to może zimy nie przetrwać...Bardzo się martwię i Krzysiek też...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam