Codzienność

Codzienność

piątek, 28 lutego 2020

piątek i plany ogrodowe

W ostatnim czasie było trochę zajęć artystycznych. Był obraz i kilka rysunków. Poza tym bylo intensywne ćwiczenie rysowania wlosów. Na razie ćwiczę ciemne, bo mi łatwiej idą. To strasznie wciąga. Już mam ochotę na kolejna lekcję, ale jeszcze nie czas. Włosy nie są dość delikatne i nie wygladają naturalnie tak jak powinny. Kolejna lekcja to oczy na które juz zerknęłam, usta, uszy i nosy z którymi mam problem. Muszę jeszcze kupić ołówki o innej twardości, wiszery i coś jeszcze. Co dokładnie sprawdzę po przerobieniu odcinka o rozcieraniu.






Jutro mija 4 miesiące jogi. Cwiczę codziennie minimum 15 minut, ale najczęściej około 30. Postęp jest i to duży. Wiele asan z którymi miałam problem, już wykonuję. Ot chociażby pozycję kwiatu lotosu czy siedzacego bohatera. Ostatnio w siadzie skrzyżnym potrafię się tak głęboko pochylić do przodu, ze opieram czoło na podłodze. Pracuje teraz na szpagatem. Czasem jest lepiej, a czasem gorzej, ale chyba mam szansę go zrobić. Kiedy nie wiem...:)

Już po trochu zaczynam się budzić i pojawia się ochota do działań w ogrodzie. Na pewno będę pielęgnować rabatkę z ziolami. Coś jeszcze chyba dosadzę, ale raczej z wieloletnich no i bazylię. Do domu chcę tylko kupić drzewko laurowe. Chcę kupić trochę nasion. Na pewno rozmaryn. Znowu myślę o kwiatach. Chciałabym kupić dalie, ale w sklepach sprzedaja zbyt małe karpy i one mi nie zakwitają. Na pewno kupię kilka kolorów irysów i może liliowców i marcinków. Później kupię coś na skalniaki.

Moze w tym roku zrobię jednak ogród przed domem. Chcę wyłożyć płytami, bo nie ma kto kosić trawnika. Będą jednak rabatki na kwiaty.

Myślę o ogrodzeniu z jednej strony, bo złodziej przeciął siatkę i grasuje po podwórku... 


2 komentarze:

  1. Świetnie Ci te włosy wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko włosy i same portrety coraz lepsze. Jak widać wytrwałość czyni cuda. Tak w rysunku jak i w ćwiczeniach. Pozdrawiam i życzę miłej nocy. Evelin

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam