Codzienność

Codzienność

sobota, 20 czerwca 2020

sobota

Robota idzie sprawnie, a nawet bardzo. Już jest pomalowana biblioteczka, powieszona półka na kwiatki i naprawiony łańcuch do drzwi od pracowni. Jest też wykoszone podwórko. Był w tym mój udzial, bo Sebastian mnie uczy kosić kosą. Ponoć mi dobrze idzie. Problem mam z rozruchem, bo nie mam siły. Dziś może powiesi kwietniki, a ja skończę kosić podwórko. Mama jest wściekła i grozi wydziedziczeniem, bo hałas. Chcę też zrobić trzy słoiczki dżemu z truskawek. W tym roku planuję jeszcze dzemy z jabłek, gruszek i śliwek. Do tego będą jeszcze tylko ogórki konserwowe. Moze w curry, z musztardą i tradycyjne.

Kolejna praca w poniedziałek. Myślę o koszeniu reszty posesji, czyli sadu i ogródka. Sebastian mi będzie odpalał, a ja będę kosić. Gdy ja koszę on siedzi na ławce i się cieszy, że mi przez nieuwagę czegoś nie wytnie. Ja znam każdą swoją roślinkę.
W poniedziałek moze też zadzwonię do leśniczego w sprawie drewna. Sebastian znalazł w lesie dwie obalone sosny i jestem zainteresowana zakupem. Sebastian by pociął i było by na zimę. Jest tego około 2m2 plus gałęzie. Moje drewno do palenia już sie skończyło. W ubiegłą zimę spaliliśmy tylko tonę węgla i trochę z ubiegłej. Do tego drewno. Bylo go sporo, bo zostały usunięte suche śliwy. W tym roku też będą usunięte dwie, ale jesienią. Sebastian potnie.

Dziś przesilenie, czyli najkrotsza noc w roku. Będzie okadzanie domu i palenie świec.

Jutro będzie odpoczynek, ale Sebastian chce pomalować szafę i położyć drugą warstwę lakieru na biblioteczkę. Już teraz biblioteczka jest cudna. Szafa będzie jasna.
Jutro też zrobię sobie drugi zabieg konchwania uszu. Trzeci i chyba ostatni we wtorek. Tym razem kupiłam 30 konch, ale sa jakieś dziwne, bo mniej rozszerzone niz te ostatnie. Pierwszy zabieg był w piatek i od razu z uszami było lepiej. Robię sobie zabiegi co kilka miesięcy, bo mi się uszy przytykają. Zabiegi sa bardzo pomocne.

Megusia sie czuje bardzo dobrze. Czeka ja jeszcze tylko zdjęcie szwów.

Moje buty...



2 komentarze:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam