Codzienność

Codzienność

piątek, 23 sierpnia 2019

piątek

Koniec tygodnia i jutro już koniec wrażeń typu listonosz i kurier:) Furtka będzie zamknieta, ale nie koniec pracy. Dzis mam jeszcze napisać tekst - historię o odchudzaniu. Mam też opracować graficznie krzyżowkę panoramiczną. Serie zabiegow Reiki skończylam wczoraj. Będzie też wróżenie. Będą szkice i może grafiki. Przygotowuję partie prac do oceny - grafiki i akryle. Chciałabym wrocić do kartek, ale czasu brak.






Pikuś czuje sie dobrze. Część leków juz ma odstawine. Został jeszcze antybiotyk. Bierze dwa razy dziennie z karmą. Musi jeść konserwy dla kotow, bo jedzenie ma byc miekkie. Puszek dla psow nie chce, bo za duze kawałki. Moze go zęby bolały. Normalnie je kielbasę dla psów i kocie chrupki, bo psich też nie chce. Teraz została na ten rok jeszcze tylko sterylizacja Majki. Moze we wrześniu.

Pokłócilam się z Sebastianem. Miałam rację, bo okłamał mnie w waznej sprawie. Dzwoni cały czas i pisze smsy, ale ja sie nie odzywam. Mam go dość. Jestem juz zmęczona jego nadmierna aktywnością, konfliktami, towarzyskością i chęcia władzy nade mną. Krzysiek jest zły, ze chcę znajomość zakończyć. Lubi Sebastiana, ale on ma na niego zły wpływ. Daje mu za dużo alkoholu i go buntuje.

2 komentarze:

  1. Super prace, a z tymi znajomościami no różnie bywa, czasem trzeba się nad nimi poważniej zastanowić, czy mają sens, czy są dobre, czy też nie bardzo... Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace . Daj szansę Sebastianowi , może szczera rozmowa coś zmieni . Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam