Codzienność

Codzienność

środa, 21 sierpnia 2019

środa

Pikuś już po zabiegu. Usunięto mu 7 zębow. Wszystko w porzadku.  Juz wczoraj czul sie dobrze i był okropnie głodny. Jeść dostanie dopiero dziś o 14. Musi dostawać miękką karmę. Chyba dam kocie puszki.Teraz bierze leki, a ja robie Reiki. Musi byc dobrze. Teraz została tylko Majka ze sterylizacją. Moze we wrzesniu. Niestety w mojej przychodni nie robią cięcia bocznego. Trzeba będzie założyć kubraczek. Majka jest łagodna i leki połknie. W przyszlym roku moze jeszcze zrobie zabieg Czarnusi. Ona ma tez chyba chore zęby. Czarnusia jest prawie dzika i sa problemy ze złapaniem. Suzi złapać się nie da i sterylizacja nie zostanie wykonana.

Martwi mnie pogoda, a konkretnie zapowiadane upały. Nie cieszy mnie to. Nie wiem czy w tym czasie znajomy do dachu nie przyjdzie. Przy okazji ma mi ocieplić ściane od kuchni. Liczę na to, ze będzie cieplej. Nie wiem co z malowaniem sypialni...Nie uśmiecha mi się, ale decyzje podejmę we wrześniu. To by był ostatni remont w tym roku.

Dieta mi idzie. Schudłam 3 kg w trzy tygodnie. Czekam na więcej. Wczoraj ugotowałam nową zupę - chrzanową z pieczarkami i chorizo. 

Zupa chrzanowa

ziemniaki
marchew
cebula
chorizo
pieczarki
jajka na twardo
majeranek
śmietana
czosnek
listek laurowy
sol
pieprz

Warzywa i ziemniaki rozdrobnić, dodać pieczarki i chorizo, czosnek, listek laurowy i gotować do miękkości. Na koniec dodać majeranek i przyprawy. Jeść z jajkami na twardo.

Nadal szkicuję i rysuję. Działam codziennie. Założyłam sobie, że zrobię 100 rysunków różnych rzeczy i sto oczu. Gdy to zrobie zacznę się zastanawiać co dalej. Dziś moze zacznę też architekturę. Kupilam gumkę w olowku i gelpen to mi ułatwi pracę nad oczami, a później nad portretami.





2 komentarze:

  1. Pięknie Ci idzie z tą dietą, ładny wynik! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szkice oczu . Dieta daje rezultaty , trzymaj tak dalej . Pozdrawiam cieplutko. 😊

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam