Codzienność

Codzienność

sobota, 17 sierpnia 2019

sobota

Wczoraj byłam z Pikusiem u weterynarza, bo go bolą zęby i ma opuchliznę pod okiem. Dostał antybiotyk i syrop przeciwbólowy. Powinna przejść. We wtorek ma mieć zabieg. Zęby trzeba oczyścić i niektóre wyrwać. Zmieniłam przychodnię. Już nie chodzę do kliniki, bo jest sporo drożej. Teraz w tej nowej przychodni chodzę znowu do mojej weterynarz z zamkniętej przychodni. Chodziłam do niej kilka lat i zna mnie. Gdy przychodnia została zamknięta w tej nowej właśnie się zatrudniła.
Był tez problem z Józkiem, bo miał zaparcia, ale przeszedł po podaniu parafiny.
Teraz zostala tylko sterylizacji Majki. W tej nowej przychodni jest też narkoza wziewna i o taka jako o bezpieczniejsza poproszę.

Wczoraj w nocy zmarzłam i musiałam przeprosić sie z kołdrą. Coraz bardziej czuję juz jesień. Zachwycają mnie nawłocie i rześkie poranki. Gdzieś czytałam już o babim lecie. Odetchnęłam, bo upałow już chyba nie będzie. Późne lato już mnie cieszy. Chyba znowu zacznę chodzić na spacery. Nie byłam w tym roku jeszcze nad rzeką ani w lesie. Martwi mnie tylko moj brak energii fizycznej. Nie wiem czy tak daleko dojdę.

Szkicuję nadal codziennie. Nie wszystkie szkice mi sie jednak podobają. Nie rozumiem czemu jedne wychodza lepiej, a kolejne zamiast lepsze wychodza gorsze :(






1 komentarz:

  1. Zimno, zimno... w końcu jak to mówią: "Od Hanki zimne noce i poranki...". Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam