Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 7 stycznia 2019

poniedziałek

Pogoda nadal piękna. Uwielbiam taka zimę. Nawet wyjazdy z domu bardziej mi nie przeszkadzają. Może sypać. W tym tygodniu będą chyba dwa wyjazdy - do fryzjera i na zajęcia z malarstwa. Do fryzjera chcę się umówić dzisiaj. Będzie obcinanie i balejaż. Ta wizyta to stres dla mnie. Będę siedzieć z trzy godziny i czas tracić. Nie da sie jednak tego uniknąć. Trzeba wytrzymać. Chcę włosy obciąć krótko. 

Wczoraj pracowałam tylko chwilę. Napisałam horoskop tarota na fan page, którym się opiekuję. Poza tym były działania artystyczne - kartki i obraz. Dziś już będzie sporo pracy. Czekam na pieniadze i kurierów. Dziś muszę opłacic zajęcia z malarstwa. Zbieram na materiały do embossingu. Metoda mi sie podoba i chyba warto w to wejść. Chcę pudru uzywać do stempli i napisów. Obejrzałam ostatnio filmik na ten temat. Wkrótce chcę kupić maski i pastę oraz stemple szczególnie motyle i kwiaty. Moze ptaki. Odkryłam fajny sklepik. Chcę tez kupić takie specjalne narzędzie do stemplowania. Bardzo ułatwia pracę. Mozna by wtedy stemplami robic napisy...:)


Gdzie te chwile

Gdzie podziały się chwile minione
gdzie są dni dźwięki wrażenia
czas nie czeka
życie ucieka w szalonym pędzie
czasem przez mgnienie wracam
do zdarzeń uczuć
dotykam ich myślą smakuję
rozkosz nie pachnie jak wtedy
i tylko łzy nadal  się toczą
do zwiędłych ust
suchych jak pergamin

Agata Rak





Jestem już na diecie. Od wczoraj. Na razie to normalne jedzenie, ale zmniejszona kaloryczność. Za kilka dni o ile waga nie będzie spadać, przejdę na zupy. Dziś 70 dkg mniej. Chciłabym do Wielkanocy około 7 kg zrzucić. Liczę, że po przerwie i zwiększonej kaloryczności waga będzie spadać szybciej. To odchudzanie etapami zajmie mi chyba kilka lat, ale myślę, że warto. Chciałabym zobaczyć piątkę, ale jeśli to będzie szóstka to też będę się cieszyć.

1 komentarz:

  1. to tak jak ja,z odchudzaniem:)też chcę 6,a na razie jest 7,prawie 75:) niestety,u mnie ciężka sprawa
    powodzenia życzę,pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam