Codzienność

Codzienność

wtorek, 4 września 2018

wtorek

Jutro jadę na warsztat ikony. Oby się odbył. Poza tym mam do wydrukowania kilka obrazów-wzorów do malowania. Kilka podobrazi do zamalowania jeszcze mam i mogę działać. Zakupy zrobię chyba dopiero w październiku. Trzeba kupić podobrazia i pędzle. Powinnam też kupić trochę rzeczy z decoupage i scrapbookingu. Do tego kilka rzeczy do kuchni by jej urządzanie uznać za zakończone. Poźniej się wezmę za sypialnie.

Remont sypalni zrobię dopiero w przyszłym roku. Będzie to tylko malowanie. Wtedy też chcę pomalować w pokoju dziennym. Gdy to zrobię i kupię szafę to zacznę przyjmować w domu osoby chętne na wrożby. Wróżenie, ezoteryka, bioterapia, psychoterapia to według książki Dialogi z karmą idealne zajęcia dla mnie. Oprócz tego literatura w tym poezja i twórczość artystyczna. Zastanawiające jest to, że wyszła rownież muzyka. Ciągnie mnie do pianina, ale już chyba nie w tym życiu...:) Kurs psychologii może jednak skończę...

Dietę trzymam. Na razie schudłam prawie 15 kg. Jem zupy ale czasami mi się zdarzają odstępstwa i jem coś o stałej konsystencji. To dieta Moniki Honory. Do tej pory nie ćwiczyłam i chudłam na kanapie, bo ruchu mam bardzo mało. Teraz myślę o jodze. Po jodze raczej nie schudnę ale ma ona inne zalety w tym zachowanie dystansu, redukcja stresu, lepsza koncentracja i spokój wewnętrzny. Gdy ćwiczyłam regularnie byłam też bardziej sprawna i miałam bardziej elastyczne ciało. Chcę ćwiczyć trzy razy w tygodniu po 30 minut. W pozostałe dni będzie hipnoza. Nie jest to pewne, bo nauczyciele jogi zalecają ćwiczyć codziennie choć 15 minut. Zobaczę jeszcze...


6 komentarzy:

  1. 15kg to już jest efekt , gratulacje. Życzę dalszej owocnej walki z nadwagą i pozytywnej realizacji wszystkich planów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Jestem pod wrażeniem. Jestem za granicą, czy można gdzieś poczytać o tej diecie? Nie mam możliwości kupić książki czy innego dostępu. Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest strona Moniki Honory i dwie grupy na facebooku. Szukaj.Jak nie znajdziesz pisz dam linki:)

      Usuń
    2. Facebook nie posiadam, poszukam w internecie. Dziękuję.

      Usuń
    3. Specjalnie założyłam Facebooka, ale nie zostałam zaakceptowana. Czy można jakoś zdobyć namiary na dietę? W najbliższym czasie nie mam możliwości kupienia książki. Jestem w pracy za granicą i internet jest moim jedynym oknem na świat.

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam