Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 14 grudnia 2020

Poniedziałek

Od lutego prawdopodobnie wrócę do szkoły. Chcę zostać instruktorem ds terapii od uzależnień. To rok nauki. Szkoła jest blisko a zjazdy co dwa tygodnie sobota-niedziela. Wymagają 50% obecności. Chodziłabym w soboty. Dam radę. Oby semestr ruszył. Ruszy gdy zapisze sie 10 osob minimum. Zapisało się 7. Ja jestem 8. Na razie wykupiłam kurs skrocony. 

Inne dodatkowe plany to zakup skutera. Nie mam prawa jazdy, ale ponoć osoby dorosłe go nie potrzebują. Jeździłabym blisko - sklepy. Później ewentualnie poczta, przychodnia i Biedronka 3 km dalej. Gdyby mi się to spodobało, to nie wykluczam zrobienia prawa jazdy AM i zakupu czterokołowca lekkiego. Krzysiek na razie jest przeciwny, bo sie o mnie boi. Mnie kurs teoretyczny idzie bardzo dobrze. Mam sporą intuicję jeśli chodzi o przepisy. Nie uczyłam się i mam ponad 70 % trafnych odpowiedzi.

Mam w domu roje myszy. Koty są zawzięte, a szczególnie Kajtek. Łapie po dwie dziennie i końca nie ma. Myślałam, ze jest tylko gniazdo, ale jest chyba więcej. Niby mi te myszy nie przeszkadzają. Niby uważam, że w prawdziwym swojskim, wiejskim domu myszy musza być, ale mam dość.

Mój syn Adrian ciągle narzeka na warunki w moim domu. Marzy o komforcie choć go na niego nie bardzo stać. Ciągle mu zimno, ciemno w łazience, a to jedzenie dla ubogich, a to tylko pól wanny wody. Fakt żyjemy skromnie, ale nam to odpowiada. Chce sie wyprowadzić do blokow i szuka mieszkania.

Nadal słucham muzyki, uczę się, czytam, maluję i rysuję...:)


 




1 komentarz:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam