Codzienność

Codzienność

środa, 2 marca 2016

Korepetycje, codzienność, problemy i pastele...

Załatwiłam sobie korepetycje z malarstwa przez internet. To para studentów ASP. Będę wysyłać zdjęcia obrazów a oni i opiszą gdzie popełniam błędy. Tak się najszybciej uczę. Uczą wszystkiego. Mnie w tej chwili interesują pastele i akwarele. Później dojdą akryle. Chcę kiedyś malować pejzaże, zwierzęta i kwiaty. Z portretów chyba zrezygnuję, bo choć ćwiczyłam i podobieństwo powoli zaczęło wychodzić nie przynosiło mi to przyjemności. Ostatnio znalazłam na digarcie galerię jednej kobiety, która tworzy prawdziwe cuda akrylami. Wyglądają jak oleje. Na prawdę piękne.  Ta babka jest dla mnie wzorem. Może i mnie te akryle zaczną z czasem wychodzić lepiej. Z tego co już wiem powinnam malować więcej szczegółów. Nie upraszczać aż tak.
Od kilku dni mam więcej obowiązków, bo Krzysiek jeździ załatwiać pracę. Muszę między innymi palić w piecu i gotować stadu. Dopiero teraz widzę jak mnie Krzysiek we wszystkim wyręczał gdy siedział w domu. Rozleniwiłam się przez to okropnie. Ciężko mi się teraz zmobilizować.
Krzysiek zrobił badania i jest zdrowy jak byk. Wszystkie wyniki ma w normie. Nawet cukier i cholesterol mimo jedzenia tony słodyczy i tłuszczu. Teraz to już na pewno nie będzie się chciał odchudzać, skoro z nadwagą jest zdrowy.
Ostatnio Krzysiek podpisał przez pomyłkę, a raczej wprowadzenie w błąd umowę z telefonią stacjonarną inną niż dotychczas. Wykręcić się z tego już nie można, bo minęło 14 dni. No i mam problem. Jestem wściekła, bo to wyjdzie sporo drożej...







To pastele suche. Te dwa ostatnie obrazki czyli Przed zmierzchem i Pole lawendy do poprawki. W tym ostatnim część drzew jest zbyt płaska, a ja ich nie mam czym poprawić, bo brak mi odcienia ciemnej zieleni. Kupiłam i dopiero idzie. Kupiłam też pastele w kredkach kilka kolorów.  

3 komentarze:

  1. Aga, a zdradź czy te korki są drogie?
    I jak myślisz, młodzi ludzie nauczą Ciebie czegoś więcej, niż Ty sama umiesz?
    Ja też bym chciała:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korepetycje są około 20- 50 zł w tym ocena kilku prac lub za godzinę. Te akurat 20, ale coś się nie odzywają

      Usuń
  2. Witam, jeżeli ktoś poszukuje tanich korepetycji z zajęć plastycznych i rysunku to proponuje zajrzeć na stronę https://oferia.pl/wykonawcy/edukacja-szkolenia/lekcje-korepetycje na której ja sam znalazłem tanio takie zajęcia dla mojej córki, która jest zadowolona i kontynuuje u jednej pani naukę. W razie pytań proszę pytać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam