Codzienność

Codzienność

środa, 11 kwietnia 2018

domowo...

Wiosna i zauważyłam to nawet ja. Przed domem kwitną kwiatki, a mama posadziła na rabatce prymulki. Cieszą oko. Gdybym miała gdzieś dobrą ziemię bez wieloletnich chwastów to bym posadziła między innymi właśnie prymulki z tym, że te z dawnych ogrodów, wieloletnie. Teraz mnie kuszą bratki tylko nie mam ich gdzie kupić. Może w przyszłym tygodniu pojadę do fryzjera o ile pojadę to kupię. Chce je posadzić do doniczek i postawić na schodach. Zaniedbanego ogrodu obok nie będę porządkować, bo zdrowia ani czasu nie mam.
Coraz bardziej zauważam, że mi brakuje czasu. Mam dzień wypełniony po brzegi, a spieszyć się nie zamierzam. Teraz siedzę nad grafiką i zaniedbuję przez to malarstwo. Nie czytam też prawie książek i nie oglądam wcale filmów. Zaczęta ikona leży i czeka na skończenie. Opowiadań nie piszę ani wierszy ani haiku. Sporo czasu przecieka mi przez palce przez internet. Powinnam narzucić sobie jakąś dyscyplinę, ale nie potrafię, bo mnie dyscyplina męczy psychicznie. 

Wczoraj miałam spotkanie na skype z nauczycielem grafiki. Jestem zadowolona, bo nie jest ze mną najgorzej. Robię postępy. Mam zmysł do logo i fajne pomysły.
Dziś przyszła mi książka o grafice i Corelu. Uczyłam się z trzy godziny. Nauka polega na czytaniu i robieniu tego co jest opisane. Zrobiłam też dwa logo ale dzień się jeszcze nie skończył. Za chwilę wyślę jeszcze wiersze do antologii i biogram i wracam do grafiki. To drugie logo jest jeszcze do dopracowania, bo litery trzeba zmienić na masywniejsze, żeby były czytelne na małych formatach.



Jutro dzień będzie podobny. Też będzie praca i nauka, ale może tez będzie trochę pisania wierszy. Tęsknie za tym... Powinnam umówić się do fryzjerki, bo włosy mam już koszmarnie długie. Wybieram się od kilku tygodni i wybrać się nie mogę.

2 komentarze:

  1. Witam cię serdecznie W ten chłodny kwietniowy dzień Przyznam szczerze że ja mam czasu aż nadto i w 99 procentach marynuje go na głupstwa Muszę nad sobą popracować by spożytkować go bardziej w sposób wartościowy mieszkam w domku jednorodzinnym i początkiem tygodnia kupiłam nasiona różnych kwiatów postanowiłam zabawić się w ogrodnika mimo iż ogrodnikiem jestem marnym nierzadko wyrasta to co zasadzono hahaha Mam nadzieję że i ty znajdziesz chwilę czasu by posadzić swoje ulubione kwiaty czego ci mogę życzyć jedynie tego by spełniała się w swoich realizacja i marzeniach Trzymam mocno kciuki Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego dnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam