Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 11 maja 2020

poniedziałek i trochę o planach...


Za kilka dni przyjedzie Sebastian. Na razie planuję co ma zrobić i kończę to co mam zrobić sama i z Krzyśkiem. Ostatnio pomyślałam sobie o zrobieniu akwarium. Mam 110 l i wszystkie urządzenia. W tym momencie jest ono zamontowane w ścianie między sypialnią, a pokojem dziennym. Niestety akwarium w tym miejscu nie może być, bo w sypialni jest zima za zimno i grzałka nie wydala nagrzać wody do 22 stopni potrzebnych dla ryb. Chcę go przenieść do pokoju dziennego. Miejsce mam, ale trzeba kupić solidną drewniana szafkę. Nie wiem czy pomysł zrealizuję w tym roku.

Planuję też kursy. Miałam zrobić jeszcze dwa z fotografii kulinarnej, ale zrezygnowałam, bo z kursu stylizacji w smukłych widelcach i moich postępów jestem zadowolona. Poza tym nie mam raczej zamiaru zarabiać na fotografii kulinarnej. Skończę za to kurs fotografowania przyrody w świecie obrazu. Jest dla mnie interesujący i myślę, że mi się przyda. Chciałam też coś z fotografii krajobrazowej skończyć, ale te kursy które znalazłam sa napakowane techniką, a to mnie nie interesuje. Nie mam lustrzanki i raczej nie będę mieć i nauka obsługi jest mi zbędna.

Chcę koniecznie kupić metalowe rekwizyty do zdjęć w kolorze srebnym. Znalazłam cudną starą tacę i komplet wspólczesny- tackę, dwie czarki i cukiernicę. Wszystko jest zdobione, filigranowe. Problemem w tym momencie sa pieniądze, a raczej ich brak. Coś w tym stylu jednak kiedyś kupię, bo mam pomysły na kilka stylizacji.






Jakiś czas temu dostałam zaproszenie do wzięcia udziału w wydarzeniu Artyści dla Biebrzy. Wystawiłam dwa obrazy i oba się sprzedały. Teraz muszę jechać je wysłać. Sprzedałam też kolejnych pięć akwarel. Maluję kolejne.



2 komentarze:

  1. Cieszę się , że obrazy się sprzedały. Kiedyś pisałam , że podobają mi się Twoje akwarele. Nie stoisz w miejscu lecz ciągle działasz na różnych polach , brawo Ty. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Akwarelka i mi się podoba, zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam