Codzienność

Codzienność

piątek, 30 sierpnia 2019

piątek

Wszystko w moim życiu układa sie dobrze. No prawie wszystko, bo znajomy do remontu nie przyszedł jak do tej pory. Remont mial byc na poczatku sierpnia, a do tej pory go nie ma. Remont jest z gatunku bardzo pilnych, bo dach się leje i tregiel już jest zgnity. Musi to byc w tym roku naprawione. W nadchodzącym tygodniu będę rozmawiać z bratem Krzyśka o malowaniu sypialni. Jeśli się uda to w tym roku to zrobi. Chcę pomalować na biało i już koloru do wnętrz nie wprowadzę. Jednak biel na ścianach mi najbradziej pasuje.

Wczoraj wysłałam komplet wierszy do antologi anielskiej. Oby pozycja wyszla. Chciałabym mieć ja w swoim dorobku, bo anioły są mi bardzo bliskie.
Od jakiegoś czasu przerabiam kurs anielski u ucznia Diany Cooper i Dooren Virtue. Kurs juz się niedługo kończy, ale ja nie przerobiłam dokładnie wszystkich lekcji. Jakoś czas nie pozwolił. Jutro może zrobię coś w stylu mapy marzeń. To graficzne przedstawienie prośb. Trzeba nad tym trochę usiąść. Na razie planuję o co chcę prosić. Na pewno to będzie równowaga, na pewno miłość nie tylko partnerska, na pewno remonty, na pewno tablet graficzny, na pewno większe zaangazowanie w  duchowość i odchudzanie oraz spokoj w rodzinie. Chciałabym też mieć lepsze postępy w działaniach artystycznych oraz zdobyć dobrze płatną pracę typu pisania ( teksty lub opowiadania).

Dziś ostatni dzień intensywnej pracy. Będzie sporo pisania. Jeśli chodzi o pisanie to nie mam teraz nic ambitnego. Dziś to będzie quiz o Polsce i tekst o diecie paleo, a raczej o odchudzaniu na tej dziecie. Moze też napiszę jakiś wiersz. Chcę się szybko wyrobić i później odpocząć. Moze jutro napiszę opowiadanie... Chcę przerobić kolejną część kursu Krissa Wieliczko. Niby nadal szkicuje proste sprawy, ale chcę juz ruszyć do przodu. Ten portret poniżej zostal dobrze odebrany w grupie szkoleniowej. Mial najwięcej polubień z wszystkich moich prac wykonanych ołowkiem. Czyżbym jednak miala dryg do portretow?





6 komentarzy:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam