Codzienność

Codzienność

niedziela, 31 marca 2019

niedziela

Ogródek nadal nie skopany i nie będzie skopany, bo podjęłam decyzję, że w tym roku z warzywnika rezygnuję. Nie będzie na to czasu, bo sporo prac koło domu nas czeka. Na tym sie muszę skupić i to jest celem. Pewnie kupię tylko trochę roślin ozdobnych. Nie będę też już w tym momencie inwestować w kartki. Na razie będę je robic tylko na bazarki kocie. Mam potrzebę skupienia się na malarstwie, grafice i pisaniu. Jeśli chodzi o warsztaty pisarskie to będę bywać na nich może tylko do końca czerwca. W przyszłym roku chyba zrezygnuję i będę sobie pisać po swojemu narażając sie krytykom. Z konkursów zrezygnuję, bo skoro krytycy cenią innego typu wiersze to i tak nie mam szans. Na warsztaty malarskie nadal będę chodzić. Grafikę będę robić i będę brała korepetycje przez skypa. To tyle planów... 

Poza tym bardziej się chcę skupić na rozwoju siebie. Mam trochę problemów typu wewnętrznych, które trzeba by rozwiązać. Czeka mnie praca nad sobą. Na poczatek do harmonogramu dnia dołożyłam medytację miłującej dobroci oraz pisanie dziennika wdzięczności. Liczę na dobre efekty po jakimś czasie. Oczywiście nie zrezygnowalam z Reiki, magii i litoterapii.
Znowu wróciłam do aromatoterapii. Jestem bardzo na nia podatna. Teraz uzywam olejku z drzewa rózanego. Ma mi poprawic nastrój, bo ostatnio nic mnie nie cieszy. Niby jestem spokojna, ale taka jakaś obojętna. Chcę czuć radość. Planuję kupić olejki i zrobic z nich perfumy. Mieszanka ma byc skomponowana głownie z tych, które wprowadzają w dobry nastrój. Myślę o olejkach: bergamotowym, pomarańczowym, geraniowym, ylang ylang, cynamonowym i moze o lawendowym i goździkowym.



1 komentarz:

  1. Indywidualność jest darem, myślę sobie, że ci wszyscy sławni artyści jak by tak mieli podporządkować się warsztatom to nigdy byśmy o nich nie usłyszeli. Bądź sobą i twórz po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam