Codzienność

Codzienność

piątek, 3 lipca 2020

piątek

Nadal eksperymentuję z minerałami. W tej chwili kombinuję z nowymi i z kamieniem slonecznym. Kupiłam chalkopiryt, sokole oko i czaroit. Chalkopiryt wspaniale wycisza myśli podczas medytacji. Trzeba go położyć na trzecim oku. Czaroit dopiero wyprobuję. Może dziś. Kamień słoneczny noszę od kilku dni na splocie słonecznym, bo mam niewesołe mysli, a on wspomaga w depresji. Męczę się na diecie i z powodu wyjazdu Sebastiana. Dieta mi idzie, chudnę, ale dieta mi nie odpowiada. Kusza mnie sałatki, sery, owoce i węglowodany, strączkowe, a tu nie wolno. Muszę wytrzymać dwa tygodnie chociaz, ale słabnę, bo jem malo. Ciśnienie mam juz 118/78 co mnie akurat cieszy, bo bylo 200/85.

Tu zdjęcia reszty moich mineralow...:)



Znalazlam kolejne muszkieterki. Tym razem z jeansu na obcasie o wysokości 7 cm. Chyba kupię... Ostatnio od jednej osoby uslyszalam, ze muszkieterki są dla nastolatek. Nie zgadzam sie z tym. Uważam, ze do leginsow mogę je nosić. Przecież mini do połowy uda nie wkładam choć żona prezydenta Francji i owszem choć jest ode mnie starsza. Zauważyłam, że niektore osoby chciałyby osoby 50+ wiedzieć jako staruszkow. Wedlug mnie to przesada. Nie czuje się staro, mój organizm pracuje nomalnie pod każdym względem więc dlaczego mam z siebie robić staruszkę. Nie znoszę grzecznych, klasycznych ubrań i nie będę ich nosić. Czuję sie kobieco i czasem seksownie i to pokazuję...

Moj nowszy telefon wysiadł calkiem. Miał rok, ale był z Windowsem i może dlatego. Stary telefon ma 4 lata i jeszcze ciągnie ale z biedą. Nowy chciałam kupić od kilku miesięcy, ale zwlekałam. Teraz kupilam na raty Nokię. Cena niecałe 800 zł. Taki mi wystraczy. Problem był przez dwa dni, bo korzystałam ze starego telefonu i tylko do odbioru. Nigdzie nie dzwoniłam.

A na koniec boczniaki. To część dzień przed zbiorem. Ponoć moze być do 3 zbiorów z balotu...


2 komentarze:

  1. Piękne boczniaki. Kupiłam w sklepie i niestety musiałam wyrzucić, bo były od spodu spleśniałe. A co swoje to wiadomo- świeższych nie kupisz:).
    A muszkieterki- jak lubisz- noś, i nikomu się nie tłumacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te boczniaki też wyglądają jak minerały, jaśniutkie jakby z węglanu wapna. :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam