Codzienność

Codzienność

piątek, 20 listopada 2020

piątek

Oczywiście nie wytrzymałam i zabrałam sie od razu za kurs parapsychologiczny. Jest świetny jak na razie. Sporo wiedzy i to nowej dla mnie. Sama esencja. Przewiduję naukę/ćwiczenia/ codziennie po 15 minut minimum. Ćwiczeń jest dużo i niektore warto opanować i wciągnąć do praktyki na stałe. Nigdy np. nie robiłam w celu zabezpieczenia kokonu. Ja robiłam skrzynię z luster. Myślę, że okolo tygodnia mi z jedną lekcją zejdzie albo i dłużej. Nie da rady więc w styczniu kursu psychologicznego w ESKK wykupić. Muszę skończyć parapsychologię.

Wczoraj zarobiłam trochę i od razu kupiam książkę i bluzkę. Ostatnio nie lubię oszczędzać i odnoszę wrazenie, że za bardzo lubię zakupy. Za to mniej siedzę w internecie,  bo duzo czytam. Teraz to książki historyczne, ale nie powieści, a dokumenty.



Znowu przestałam chodzić do mamy. Załatwiam jej co trzeba i wszystko zostawiam w sieni, albo zanosi Krzysiek. Nie mam do niej cierpiwości. Ona chce by na okrągło rozmawiać o jej problemach i tylko je dostrzega. Nie widzi plusow w swoim życiu. Z wszystkimi chce się kłócić, każdego pouczać i od wszystkich rząda przysług. Gdy ktoś jej pomaga to jeszcze wiesza na nim psy. Pozrywała kontakty z wszystkimi, bo musiała się z nimi liczyć. Ze mną uważa, że nie musi, bo jestem jej dzieckiem. Ja nie uznaję takiego podejścia do życia i nie będę negatywów wysuchiwać. Od tego jest psycholog. Nie będę płacić za psychologa, a ona wciąż mnie będzie gnębić i ciągle od nowa w problemy wpychać. Terapia coś ma dać.

A tu ostatnie zdjęcie:)



4 komentarze:

  1. współczuję....niestety Pani mama jest bardzo roztrzeniową osobą do takich ludzi trzeba mieć przeogromną cierpliwość, życzę Pani takiej świętej cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,zaciekawilas mnie tym kursem prapsychologicznym,i tez musze Ci wspolczuc z Mama , takie osoby, to problem,chca, zeby wejsc w ich problemy i nimi zyc,jest to bardzo ciezkie,mozesz przy niej trenowac, skrzynie z luster,skrzynie z krzyzy aby do Ciebie nic sie nie przedostalo i zebyc nie musiala tego nosic,wysluchac 10 minut gora 15, dziekuje ,dowidzen ia i wyjsc,ale tak miedzy nami jest to ciezkie i trudne ,pozdrawiam Cie,tzrymaj sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak skrzynię z luster znam... Kurs dalej też bardzo ciekawy...:)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam